AsiakasKokemuksen avulla mittaat asiakkaittesi arviota osaamista, tuotteistasi ja asiakassuhteen hoitoa kohtaan. Tämän lisäksi pystyt mittauksen avulla vertaamaan miten yrityksesi pärjää muihin alan yrityksiin nähden. AsiakasKokemuksen tulokset antavat arvokasta tietoa siitä, miten voit kehittää yritystoimintaasi ja palvella asiakkaitasi paremmin.

Melba Digital Oy toteuttanut AsiakasKokemus kyselyä jo 10 vuotta Teknisen Kaupan Liiton jäsenyrityksille. Palvelu kuitenkin sopii kaikille yrityksille, jotka haluavat tietää enemmän asiakkaistaan.

UPDATE – Melba Digital on vuonna 2018 käyttöönotettu uusi nimi. Videossa nimetty MelbaGroup on sama yritys mutta nimi on nyt vaihtunut.

Näin se toimii

Toimita meille asiakaslistasi

Helppo Excel-lista riittää.

Syötämme tiedot soittotyökaluun

Toimita meille valitsemaasi haastatteluun nähden kolminkertainen määrä asiakkaitasi. Tärkein on haastateltavan yritys, nimi ja puhelinnumero. Voit myös merkitä ketkä listassa ovat avainasiakkaitasi.

Aloitamme haastattelut

Koulutettu soittajamme tekee puhelinhaastettelut.

Asiakkaasi vastaavat

Keskitymme aluksi avainasiakkaisiisi. Soittajiemme kokemus ja hiotut työkalut tekevät haastattelut nopeiksi ja kustannustehoikkaiksi.

Tiedot siirretään työkaluun

Kaikki vastaukset siirretään raportointiohjelmistoon.

Tulokset ovat käytössäsi

Verkkopohjaisen raportointiohjelmiston avulla kaikki tulokset ovat heti nähtävissäsi haastattelujen jälkeen. Helpot kuvaajat näyttävät heti mitä asiakkaasi pitävät yrityksesi vahvuuksina tai mitä kehitettävää yrityksessäsi on.

Raportointitilaisuus

Konsulttimme tulee raportoimaan ja analysoimaan tuloksiasi.

Autamme yritystäsi kehittymään

Kokenut konsulttimme purkaa tulokset yrityksesi ydinhenkilöiden kanssa. Tilatessasi AsiakasKokemuksen uudestaan näet miten yrityksesi on kehittynyt viime haastattelujen jälkeen.

Kokeile raportointiohjelmistoa

Haluan kokeilla AsiakasKokemuksen demoa. Tämä ei sido mihinkään.
Kyllä

Palvelupaketit

Paketti 30

2875
  • 30 puhelinhaastattelua
    Teemme 30 haastattelua puhelimitse. Näistä 10 on avainasiakkaitasi.
  • Tulosten raportointi
    Konsulttimme käy tuloksia läpi asiakkaan luona.
  • Analysointiohjelmisto
    Käytössäsi on selainpohjainen analysointiohjelmisto, josta näet kaikki tulokset.

Paketti 50

3900
  • 50 puhelinhaastattelua
    Teemme 50 haastattelua puhelimitse. Näistä 20 on avainasiakkaitasi.
  • Tulosten raportointi
    Konsulttimme käy tuloksia läpi asiakkaan luona.
  • Analysointiohjelmisto
    Käytössäsi on selainpohjainen analysointiohjelmisto, josta näet kaikki tulokset.

Paketti 100

5900
  • 100 puhelinhaastattelua
    Teemme 100 haastattelua puhelimitse. Näistä 30 on avainasiakkaitasi.
  • Tulosten raportointi
    Konsulttimme käy tuloksia läpi asiakkaan luona.
  • Analysointiohjelmisto
    Käytössäsi on selainpohjainen analysointiohjelmisto, josta näet kaikki tulokset.

Henkilöstökuuntelu

1250
  • 15 puhelinhaastattelua
    Haastattelemme puhelimitse 15 valitsemaasi henkilökuntasi jäsentä. Näet miten henkilökuntasi arvio vertautuu asiakkaittesi antamaan arvioon.
  • Lisäosa
    Voit ottaa AsiakasKokemuksen rinnalle henkilöstökuuntelun.

Kaikkiin paketteihin kuuluu raportointitilaisuus, jossa asiantuntija tulee henkilökohtaisesti kertomaan tutkimuksen tuloksista. Lisäksi raportit ovat käytössä helpossa verkkopohjaisessa raportointiohjelmistossa, jonka 12 kuukauden käyttöoikeus sisältyy pakettiin.

Monet asiakasyrityksemme ovat tilanneet asiakaskuuntelun jo vuosia. Heille on kertynyt siten paljon informaatiota miten strategiset päätökset ovat vaikuttaneet niin omaan tulokseen kuin miten asema kilpailijoihin on muuttunut.

Meillä on vankka kokemus asiakastyytyväisyyden mittaamisesta, joten pystymme tarjoamaan kustannustehokkaasti luotettavan tutkimuksen ja analyysin.

SKS-Automaatio Oy:n toimitusjohtaja Rami Hakala suosittelee Asiakaskokemus-mittausta. Kuuntele mitä hänellä ja Melba Digital Oy:n Jukka Järvisellä on sanottavaa palvelusta.

UPDATE – Melba Digital on 2018 käyttöönotettu uusi nimi. MelbaGroup on sama yritys mutta nimi on vaihtunut.

Tilaan seuraavan paketin:
30 haastattelua50 haastattelua100 haastatteluaHaluan lisätietoja

Otan lisäksi henkilöstökuuntelun
Kyllä